Jaha, mina vänner...

...det var ett bra tag sen det hände nånting på denna sida. Jag tänker på det ibland, men jag har inte alls samma lust att skriva längre. Samtidigt vill jag inte heller säga att det är sista inlägget... det kan ju faktiskt hända att jag vill börja igen! Så än så länge får sidan hänga kvar, jag kastar väl in ett inlägg lite då och då så får ni som orkar fortsätta titta in :)

Lite uppdatering för er som känner er helt lost i vårt liv just nu:

* Jag har arbetat mitt första vikariepool-pass idag och kommer nog hanka mig fram på strövik i höst som det ser ut.
* Göran jobbar på som vanligt. 
* Nova är på förskolan som förut och det går som en dans.
* Vi bor kvar i samma gamla lägenhet och har lagt letandet av annat på hyllan för ett tag.
* Vi har haft en lugn sommar utan stora utsvävningar, jag har jobbat men inte för mycket. 
* Vi håller på att rensa av balkongen pga upprustning och det känns bra.
* Vi har just överlevt en invasion av bananflugor genom total storstädning (av köket i alla fall) och diverse vinägerblandningar utställda lite varstans. 
* Både Jonathan och Isabel har fyllt ett år till, så grattis, grattis till er!

Nästa hållplats: Matfesten i helgen!!

Nu vet ni allt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0