Valborsfirande

Ja så har det plötsligt gått nästan en hel vecka till sedan jag skrev sist! Ska inte tjata om tid nu igen, men den går verkligen fort... Veckan har varit helt okej, men fullspäckad som vanligt. Det är inte ofta man hinner sitta ner på rasterna och bara ta det lugnt, oftast måste man planera, förbereda, hämta eller kopiera något medan barnen är ute. Men jag har börjat vänja mig vid tempot nu.

Ikväll är det valborsmässoafton och vi ska nog promenera bort till brasan vid 19-tiden. Det blir en lite längre kväll än vanligt för Nova, men ibland måste man ju få lyxa till det :) Jag tror att det kommer bli spännande för henne! Före vi går dit blir det att grilla och äta gott och efteråt ska vi nog bara vara här hemma, dricka lite baileys och se på film (alltså jag och Göran, inte Nova..).



Vi skickar varma hälsningar till er genom dessa härliga picknickbilder och hoppas att ni allihopa får en fin helg och en riktigt trevlig valborgskväll!

Pussar och kramar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0