Snart vardag igen

Oj, det är redan söndag och snart börjar ännu en ny vecka. Det är som att tiden har ökat farten ännu ett snäpp nu när jag har börjat jobba i boliden, jag förstår inte var all tid tar vägen?? Jag hoppas att det blir lite lugnare den här veckan i alla fall, nu när vi har fått vikarie och allt. Och jag är nästan klar med veckans planering redan, bara lite kvar. Skönt.

På torsdag är det syskon- och föräldrafika på dagis så det ser vi fram emot, annars har inte veckan nåt särskilt att bjuda på tror jag. Alltså förrutom helgen då förstås.. Det är ju en viss person som fyller år............ Men det får ni höra mer om senare! :)

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0