Puh!

Ikväll är väl första kvällen det känns som att jag kan andas litegrann och faktiskt bara vara ledig. Detta eviga planerande! Och det har dessutom varit dubbelt upp nu den här veckan eftersom Terese har varit sjuk (läraren i andra 2:an) och jag har haft det mesta ansvaret för hennes klass också. Och nästa vecka ska hon vara borta på kurs så det känns som att det kommer fortsätta vara ganska hektiskt! Fast vi får ju förhoppningsvis en vikarie..

Det känns lite lustigt att vara på andra sidan helt plötsligt. För bara ett par veckor sen blev jag utkallad som vikarie på alla möjliga ställen och nu lämnar jag själv in ansökan om att få vikarie.. ;)

Dagarna går i alla fall väldigt fort och det är för det allra mesta jätteroligt så det känns bra. Det enda jag saknar är väl att ha Terese att bolla mina idéer med, hon ska ju jobba med samma områden som jag. Det blir nog bättre efter nästa vecka hoppas jag.

Nu ska jag sätta mig i soffan och kika lite på film tror jag. Sen fort isäng! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0