Påskens sista dag

Denna måndag har rusat förbi. Varför går alla dagar så fort när man är ledig? Jag försöker ta vara på varenda minut men ändå slutar dagen alltför tidigt jämt.

Idag har Nova och jag i alla fall varit en sväng till buregården och sagt hej, jag skulle lämna in lönepapper för mars månad så jag tänkte det kunde vara kul för de som bor där att få lite barnbesök. Nova charmade dem snabbt förstås.. :) Synd bara att hon verkar vara inne i en jobbig tvärsöver-period just nu, ingenting är någonsin bra. Favoritordet är NEJ, det säger hon säkert en miljon gånger under en dag. Hoppas att det går över snart.

Imorgon blir det att åka in till stan och träffa vikariepoolcheferna och prata om min lön här framöver. Spännande! Nu ska jag nog wiia litegrann, det känns som att det var länge sen. Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0