Nya grejer

Så var påsklovet här. Jag vet ännu inte riktigt om jag kan vara helt ledig men fyra dagar framöver vet jag i alla fall att jag inte ska jobba och det känns bra. Tyvärr har vi fått en släng av mild magsjuka här men det går nog över ganska snart. Jag ska inte gå in för mycket på detaljerna men det handlar om ganska dålig mage utan kräks, det kommer ut nån annanstans istället.. men inget direkt illamående och det är ju skönt.

I förra veckan var jag och Nova i stan och shoppade loss på babyproffsen och detta är vad vi kome hem kom med:



En grön pall till badrummet så att hon kan nå upp till handfatet. På dagis har de låga tvättställ och där älskar hon att stå och nu är detta nya favoritplatsen här hemma. Vatten är kul! :)



Sen köpte vi också lite bokstäver till kylskåpet. Lärare som jag är kunde jag inte vänta längre och Nova tycker att de är ganska kul att pilla med. Såklart förstår hon inte innebörden av figurerna än, men det kommer ska ni se.. ;)

Nu väntar en härlig myskväll med god mat och soffsittande. Jag kommer nog att somna rätt tidigt efter denna arbetsvecka men det blir nog trevligt så länge det varar. Hoppas att ni allihop för en riktigt GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0