Hoppsan..

Så var det plötsligt helg igen! :) Denna vecka har varit mer än stressig och den har verkligen bara sprungit förbi. Men det känns bra att jag har jobbat undan sånt som jag annars hade varit tvungen att göra i helgen, så nu kan jag bara njuuuta av ledighet och födelsedag! Härligt!

Man blir så grymt slut i huvudet av detta jobb och det är svårt att inte ta det med sig hem, särskilt när föräldrar ringer och det har varit konflikter bland barnen. Men det känns ändå som att jag har valt rätt yrke, jag trivs väldigt bra. Jag tror ju att det kommer kännas ännu bättre när man har en fast arbetsplats också, nu är man ju bara tillfälligt utplacerad..

Ikväll är Göran på jobbfest så jag sitter här och försöker hitta på nåt att göra. Jag ska nog försöka plocka undan lite så att det ser bra ut imorgon när besöken anländer.. Sen ska jag nog slappa lite i soffan också och äta lite skumbananer :)

Hoppas att ni nu får en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0