Galonväder

Så har långfredagen passerat och vi har inte gjort mycket alls. Det känns trist att vi missade påskmiddagen hos pappa och Christina men det får helt enkelt bli en annan gång. Inte så kul att åka ner när alla inte är bra i magen.

Det har varit underbart väder och Nova har äntligen fått börja använda den fina galondressen som hon fick av mormor i julklapp. Så här bra passar den nu:



Vi har varit ute flera gånger idag, Nova älskar verkligen att vara ute! På balkongen eller på gården spelar ingen roll, bara hon får vara ute. Imorgon hoppas jag att vi kan få till en lite längre utflykt om vädret är bra. Det går inte att gå med vagnen på vägarna men vi tog en sväng runt kvarteret idag i alla fall och Nova gick nästan hela vägen (och galondressen håller torrt, hon badade i ett par vattenpölar utan att bli blöt igenom).



Vi testade även de vanliga galonbyxorna som fyndades på klädbytardagen och de är godkända. Skönt att hon har bra ytterkläder nu när slasket sätter igång!

Nu har jag tänkt lägga mig i sängen och sooova! Jag lär ju inte få sovmorgon imorgon så det gäller att passa på att sova när man kan.. :)

Godnatt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0