Betald ledighet!

Det låter inte så dumt va? Det är nämligen så det är för mig just nu - edigt hela veckan och fullt betalt! Inte så illa att vara lärare va? ;) Det firar jag genom att fara till tandläkaren imorgon.. Jippi.. Nej, det är bara en rutinundersökning så det går nog fort, men det är väl inte direkt det man vill göra när man är ledig.

Stanbesöket idag resulterade annars i en mössa och en halskrage till Nova och två tröjor till mig. En god lunch på restaurang blev det också tillsammans med Göran, men det var lite jobbigt när Nova blev grinig. Och nuförtiden blir hon verkligen GRINIG. Jag förstår inte vad som har flugit i henne, kan det vara en trotsperiod? Finns det ettochetthalvtårstrots? I så fall har hon det nu. Ordentligt.

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Aldrig fel med ledighet! =)



Skoj att du är med o tävlar hos mig..kan oxå tipsa om att jag idag startat en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/04/tavling-smultron-sang-pirumparum.html



Kika gärna in o ha en fortsatt braig dag :)



2010-04-07 @ 15:26:24
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0