Vinkevink

Efter en på tok för tidig morgon har det söta lilla odjuret somnat om igen.. och här sitter jag, jobbigt vaken och oförmögen att somna om. Jag vet att tröttheten kommer att smyga sig på om ett par timmar när Nova är som allra piggast, men det är inte så mycket att göra åt saken. Jag ska försöka diska och städa litegrann så kanske jag blir trött och kan vila en stund innan hon vaknar igen. Vi får se hur det går.. :)

Jag berättade aldrig igår att Nova har kommit på hur man vinkar nu! Det är så roligt för hon vinkar verkligen hela tiden. Tyvärr sker det oftast inte när nån kommer eller ska gå, utan ständigt tiden däremellan.. Så hon kanske inte riktigt förstår varför hon vinkar, men hon kan i alla fall vinka. Sådeså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0