Vi reser söderut

Denna lördag har mestadels spenderats hemmavid, men även en lite tripp till ica maxi har hunnits med. Nova är fortfarande väldigt snorig och tät i näsan så vi köpte näsdroppar som man kan ge oftare än nezeril. Jag hoppas att de funkar!

Imorgon reser vi söderut, närmare bestämt till Umeå. Det blir en söndageftermiddag i stan, en måndag ute i Obbola och sen en tisdagförmiddag med ännu okänt innehåll. Tips någon? ;) Det kommer nog att bli intensivt som vanligt men det ska bli riktigt roligt att träffa alla igen, det känns som att det var väldigt länge sen sist. Vi får se hur mycket jag hinner/orkar uppdatera dessa dagar, annars blir det ett rejält inlägg på tisdag eftermiddag istället :)

Vi känner oss allihop ovanligt lata idag så snart ska vi beställa pizza och lördagsmysa :)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag skulle gärna hinna träffa er någon gång, men tyvärr jobbar jag ju på dagarna..annars hade tisdagen fungerat bra för mig.. hoppas ni får en bra resa iaf :) kram

2009-09-27 @ 18:11:06
URL: http://hungryluma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0