Tralala

Snart ska jag och Nova susa iväg mot öppna förskolan. Vi tar med oss varsin lunchlåda för det är ju roligare att äta där med de andra än ensamma hemma :)

Igår ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba två kvällar i nästa vecka och det känns ju jättebra att det verkar finnas lite extrajobb! Då kanske mammadagarna räcker liiite längre.. Ikväll blir det att kämpa hårt och det kommer nog att gå bra. Konstigt nog verkar Nova vara grinig idag också så jag vet inte vad det är.. Hon tar en liten powernap nu innan vi åker så att hon orkar leka.

Jag blev serverad en supergod frukt- och bärdrink igår kväll som jag absolut ska beställa igen nån gång. Kanske i helgen? *blink blink* En ovanligt bra idé av uppfinnerskan måste jag säga :)

Kommentarer
Postat av: isa

haha jag vet att jag är bäst ;) klart det måste göras i helgen med! :D

2009-09-17 @ 11:10:31
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0