Bus-tisdag

Idag har vi en helt vanlig tisdag här hemma, Nova sover fortfarande och jag har tänkt sätta mig i soffan en liten stund. Jag berättade aldrig om gårdagens tur till öppna förskolan men vi hade i alla fall riktigt trevligt. Det är tydligt att Nova behöver träna sig i att vara med andra vuxna, men runt barn har hon hur roligt som helst. Det var två barn där som var runt året så de var ungefär på samma nivå och det var så kul att se dem på lekgolvet tillsammans! :)

Jag är jättesugen på att handla kläder från märket Lumdmyr of Sweden till Nova, de är så söta!! Jag är speciellt sugen på huvtröjan och mössan. Tyvärr är de ganska dyra och jag tror inte att de har så stora storlekar heller så det är synd. Kanske kan det bli ett par sockar i alla fall :)



Gulliga eller hur? Och på tal om gulligt - nu är sötnosen vaken igen så det blev ingen soffa för mig.. men det gör inget, nu får vi roa oss tillsammans istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0