Liten blir stor

Idag har vi haft en riktigt trevlig stund i stan tillsammans med Tessan och Hugo. Det kändes så ovanligt att Nova inte var minst i sällskapet den här gången, nu kändes hon som en stor tjej helt plötsligt.. Fast det är hon väl antar jag. Hon var i alla fall mycket intresserad av lilla Hugo och petade och kände på honom riktigt ordentligt :)

Eftersom Hugo bara är två månader gammal så kändes det inte som att babyrytmiken skulle vara så givande för honom så vi promenerade runt på stan istället och kikade i affärer. Det blev lite shoppande till Nova, några par halksockar, ett par vantar och så köpte jag faktiskt den där fina svart-vitrandiga mössan från Lundmyr of Sweden. Den ropade på mig från hyllan och jag kunde verkligen inte låta bli.. Så nu är den min! Eller ja.. Novas..

Jag sitter just nu och funderar på om jag ska göra tacopaj till middag idag. Det skulle vara supergott! Även om det blev lyxlunch på Krysset för att Gävleborna skulle få smaka på bureburgare så känns det som att paj skulle sitta fint..

Imorgon får vi vara nyttiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0