Idag är det onsdag..

... och vi har härjat runt på öppna förskolan hela förmiddagen. Det är så roligt att se Nova leka runt de andra barnen! Och så är det skönt att se att det går bra att lämna henne i rummet en stund utan att hon börjar vråla.

Sen fick vi en härlig långpromenad hem från skelleftehamn och vi tog en omväg förbi ett hus som är till salu här i ursviken för att kolla läget litegrann. Det såg riktigt fint ut faktiskt. Jag är så himla sugen på att flytta härifrån nu! Det är nästan olidligt..

Jag har tänkt dra med Göran på en husvisning i helgen, inte så mycket för att jag skulle vilja bo där utan mest för att jag är nyfiken på hur det ser ut inuti ;) Det är ett hus som ligger på vår gata. Skebo har vi så gott som gett upp hoppet på, det verkar vara helt omöjligt att få lägenhet genom dem om man inte stått flera år i kön.

Det är "man tager vad man hittar" som gäller för middagen idag. Göran har föräldramöte så han blir sen hem och jag orkar inte ställa mig och laga nåt avancerat. Vi har en massa rester i kylen så man hittar sig alltid nåt. För min del blir det nog tacopaj från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0