Telefonkö

"Det är fortfarande kö. Vi tar emot ditt samtal så snart vi kan. Du har för närvarande plats 88 i kön."

Ja så låter det i mitt öra just nu.. sitter och väntar på att få prata med nån på skatteverket. Jag har tänkt kolla hur det ser ut för min del, om jag behöver dra nån extraskatt nu resten av året för att slippa betala en massa nästa sommar. Jag har ju främst haft föräldrapenning i år och de drar ganska lite skatt så det ska bli spännande att se hur det ser ut..

Idag händer det annars inte så mycket här i Ursviken. Troligtvis blir det en promenad lite senare och om jag har tur får jag mig en fruktsmoothie innan läggdags ;) Imorgon har de klädbytardag i Skelleftehamn och jag funderar på att åka dit och kika. Man kan ju faktiskt fynda! Jag är sugen på att hitta nån varmare uteklädsel till Nova för i höst, kanske byxor + jacka i flis? Jag vet inte, nåt liknande i alla fall. Overall tror jag ska finnas i garderoben redan. Kanske dags att gå igenom lådorna snart?

Ojoj, nu närmar jag mig målet.. har redan plats 24 i kön ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0