Sleeping beauty

Nova har varit jättetrött och gnällig ikväll, men nu sover hon i alla fall sött i sin säng. Det blev ju bara ungefär en timmes vila i vagnen medan vi gick så det var väl inte länge nog antar jag.

Imorgon kväll ska jag jobba igen och Jonte ska vara hemma med Nova tills Göran kommer hem. Det blir nog bra. Egentligen hade jag tänkt att vi bara skulle vara hemma och vila och ta det lugnt imorgon, men nu när vi ska få ha bilen hela dagen så blir det nog att åka till Ekan en stund ändå. Det är ju så roligt där! :)


Så här hittade jag Nova för nån dag sen.. jag tyckte hon varit väldigt duktig på att ta sig i vagnen helt själv, tycker inte ni det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0