Nu blev det kväller..

Vi har hunnit med mycket idag! Förrutom det jag skrev om sist så har tvätten blivit tvättad, det har handlats mat för resten av veckan, det har dammsugats och allmänt städats överallt i lägenheten. Skönt! Imorgon ska jag inte göra nånting duktigt, bara slöa ;)

Nä, jag och Nova ska faktiskt träffa en annan mamma och bebis på stan imorgon, det blir kul! Det är en arbetskamrat till Göran som kommer upp från typ Gävle och jag har fått i uppdrag att roa frun och barnet. Det blir nog bra :) Bebisen (har tyvärr glömt könet just för tillfället..) är ganska liten än så det är ingen direkt lekkompis till Nova, men det kommer ändå bli kul att umgås lite. Sen är det ju första gången på babyrytmiken imorgon också så vi får väl se om de har lust att följa med dit.. Annars får vi fara nästa vecka istället, det går ju lika bra.

Nu känns det som att det börjar vara dags för mig att krypa isäng, speciellt om Nova har tänkt vakna lika tidigt imorgon som hon gjorde imorse.. .. Så godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0