Modevisning

Nu tänkte jag visa upp några av fynden som jag gjorde i alla de lådor som genomsöktes för nån dag sen.. Det var en hel del kläder faktiskt, många bra varmare byxor till i vinter och en hel del tröjor av både bra och mindre bra kvalitet.

Sen måste jag få tillägga att det har varit nästan stört omöjligt att fota Nova på senaste tiden.. Direkt hon ser att kameran närmar sig så ska hon klättra upp i knät och försöka få tag på den!


Här ser ni i alla fall en fin t-shirt som vi absolut kommer att använda och så har hon dessutom på sig den snygga mössan som vi köpte förra veckan :)


Nästa kreation är en pyjamasbody helt i rött med korta armar och ben som hon faktiskt sov i inatt och den är riktigt mjuk och skön. Superbra!

 

 


Sen ser ni dagens outfit: grön kort klänning med Nalle Puh tryck, rosa långärmad body och rosa utsvängda hippiebyxor till. Snyggt va? :) Det här är såklart bara en bråkdel av allt vi hittade men resten får ni väl kanske se nån annan gång..

Modellen själv sover just nu men när hon vaknar bär det av mot öppna förskolan.. Ska bli spännande att se vilka som är där idag. Sen blir det att jobba för mig, som sagt.. på en avdelning där jag inte jobbat på väldigt länge.. men det ska väl funka det också. Bara alla gamlingar får middag och kommer sig i säng så blir det nog bra.. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0