Man måste smaka på naturen

Idag känner jag mig lagom sliten och Nova var grinig hela förmiddagen. Nu börjar det kännas lite bättre och snart kommer ju alla hem så då är det lugnt :)

Varför blir det aldrig höst? Idag har det varit riktigt varmt ute och jag längtar efter att få ta på mig lite varmare kläder och mysa. Det är bara jobbigt att svettas hela tiden. För en stund sen var jag och Nova ute och smakade lite på naturen och så här roligt hade vi:


Ett litet löv måste vi prova..



Visst vill du också smaka?



Den här pinnen ser smaskig ut!



Det känns konstigt att hålla sand i hand..



Vi avslutade upptäcksfärden med att dingla lite med benen i lekplatsens koja. Mysigt va? Men det som Nova tyckte var mest intressant var att kika på de andra barnen som sprang omkring och lekte. Snart så springer hon runt där själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0