Lyckad shopping

Det blev en hel del fynd idag på stan, jag hittade en massa fina kläder till Nova! Hela tre par byxor och två bodys. Till och med jag fick mig ett par byxor, det trodde jag inte att jag skulle lyckas med ;) Här ser ni en av Novas nya outfits:


Sen fick hon också ett par ljusa hängselbyxor som egentligen hör ihop med tiger-tröjan och ett par rosa-lila-orangerandiga byxor (jag vet det låter som en mystisk färgkombination men de var faktiskt söta) och sen en ljusgrön body som det står homegrown på. Ni får säkert se dessa söta utstyrslar framöver :)

Det är så svårt att handla kläder till Nova nu tycker jag, hon är liksom precis mittemellan baby och småbarn (jag blev plötsligt väldigt tveksam över hur mittemellan stavas och om det överhuvudtaget finns i ordlistan.. men ni vet ju vad jag menar i alla fall). Nu köpte jag det mesta i storlek 86, det är lite stort fortfarande men det dröjer nog inte länge förrän hon kan ha det ändå. Och den storleken finns både bland de minsta kläderna och bland de lite större så det är knepigt att hitta ibland.. Sen är det ju stor skillnad mellan kläder också, en del kläder i storlek 80 är stora för henne medan andra sitter tajt.

Man skulle ju kunna handla precis hur mycket som helst till Nova när man är ute på stan så det svåraste är nog ändå att välja vad man ska ta bland allt gulligt. Det jag egentligen skulle vilja skaffa är ett par skor, fastän hon inte kan gå än. Jag ska försöka låta bli så länge som möjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0