Hon pekade på MIG!

Nu är jag lycklig! Nova har lärt sig att jag är mamma! Alltså.. det kanske hon visste innan också, men idag till lunch så pekade hon klart och tydligt på mig varje gång jag frågade "Var är mamma?" Så nu vet hon helt säkert vem jag är i alla fall! ;) Då kommer hon förhoppningsvis snart säga mamma också.. fast hon säger ju mamamamamamamamama hela tiden, och även bababababababa så kanske det är oss hon menar.. Inte lätt att veta :)

Jag gick isäng tidigt igår för att få sova ordentligt länge, men tror ni inte att Nova vaknade mitt i natten och skulle vara uppe? Jag vet inte vad det var.. hon var inte hungrig och verkade inte ha ont nånstans, hon var bara klarvaken. Jobbigt. Så mellan två och fyra ungefär försökte jag få henne att somna om, men det var helt omöjligt. Till slut lät jag henne ligga och gråta i sin säng och då dröjde det bara några minuter så sov hon. Busunge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0