Godmorgon!

Efter en trevlig söndagskväll och en god natts sömn sitter nu jag och Nova här i mammas lägenhet och ska snart bege oss ut mot Obbola. Det känns lite konstigt att vara här utan mamma men vi har klarat morgonbestyren utan större svårigheter i alla fall, även om det är lite knepigt att hitta allt man letar efter... ;)

Först blir det nu en tur till min mormor, sen ska vi också träffa min farmor och farfar och så pappa och Christina förstås. Får se om syrran kommer till pappa ikväll också, det skulle vara kul! Det kommer hur som helst att bli full rulle hela dagen :)

Hoppas att ni får en riktigt bra måndag!

Sara: Ja, det är jättesynd att alla jobbar på vardagarna! ;) Tyvärr måste jag vara hemma i Skellefteå igen vid middagstid på tisdag så det blir nog svårt att hinna träffas.. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-29 @ 10:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0