Dripp dropp dripp dropp

Det regnar idag. Tråkigt. Får se om det blir att åka en tvär sväng in till stan sen, jag upptäckte nämligen att jag inte fick någon rabatt som hade utlovats på mina jeans igår så det måste man ju klaga på.. ;) Annars händer det inte så mycket här idag, jag tvättar lite och stökar på. Om Nova har tänkt vila nån gång så ska jag nog slå mig ner i soffan och bara softa, kanske lösa lite korsord. Det var länge sen.

Jag glömde ju skriva igår att det gick bra på försäkringskassan, Görans dagar är nu mina och jag kan vara hemma hela hösten med Nova. Skönt! Ska skicka in ansökan om förskoleplats snart så att hon får börja i januari. Det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0