Melody Gardot

Jag hade hört talas om Skavlan många gånger men aldrig sett programmet, men nu ikväll, efter att vi sett filmen färdigt, fastnade jag av en slump i en mysig intervju i svt1 och efter en stund insåg jag att det nog var just han - Skalvlan - som höll i det hela. Han intervjuade bland annat en tjej som varit med om en hemsk olycka, brutit både det ena och det andra och dessutom förlorat talet helt och hållet. Denna tjej sjöng i slutet av programmet och hon var riktigt bra!

Man ska väl egentligen inte blogga när man druckit nästan en hel flaska vin men jag ville bara tipsa om denna tjej som heter/kallar sig för Melody Gardot och spelar egentligen inte alls min typ av musik men ändå fastnade hon av någon anledning hos mig.. så om ni inte är på humör för långsam jazz så lyssna då inte på denna låt:



Sov så gott alla därute!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi

SV; VAD ROLIGT, HOPPAS DU FÅR VINNA NU DÅ! =)

2009-09-26 @ 07:18:40
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag såg också Skavlan och tyckte att tjejen sjöng jättebra. Tror nästan att jag måste köpa en skiva.

2009-09-26 @ 10:07:00
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0