Tiden flyger

Denna dag har flugit förbi i ovanligt hög fart tycker jag.. men det blir väl lätt så när man jobbar bort halva dagen. Fram till tolv idag var jag nämligen på arbetet och ansträngde mig, ganska skönt med sånna kortpass :) Sen när jag kom hem hade Nova redan vaknat från sin mitt-på-dagen-vila så då var det bara att sätta igång och mysa med henne. Och hux flux var det läggdags! Jag vet inte alls var tiden tog vägen..

Jag ska faktiskt iväg och jobba imorgon också men inte förrän halv fem på eftermiddagen så vi hinner nog gå en sväng till öppna förskolan här nere på pingstkyrkan. Alltid kul att träffa lite andra barn! Och så får ni hålla utkik för nu vågar jag lova att det kommer nån slags bild imorgon ;)

Vi har just kollat på en film som var helt okej men nu måste jag omgående lägga mig i sängen annars somnar jag över tangentbordet... ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0