Stor-Franken

Grattis på födelsedagen Frank! Vår busvovve fyller hela fem år idag och jag hade helt glömt bort det tills jag av en tillfällighet kikade i kalendern imorse.. Hur ska vi nu fira detta? Han kanske kan få lite rester efter middan eller nåt.. ;)




Visst är han söt?


En lugn hemmatorsdag blir det annars idag med en liten promenad efter Novas vila. Jag känner mig lite trött.. Kanske fysiskt arbete och träning skulle råda bot på det? Det är möjligt att jag testar nån gång.. ;)

För ett tag sen tog jag bort den sista färgen från mina rödmålade tånaglar sen i somras och nu saknar jag faktiskt den glada färgen.. så nu ska jag sätta mig och måla dem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0