Smaskig middag!

Det blev en present inhandlad idag och det ska bli spännande att se Nova öppna den på söndag! (Hon tyckte den var rolig i affären i alla fall..). Men jag måste säga att jag blev lite besviken på kalasutbudet på barnens hus.. Man kunde välja antingen hello kitty-motiv eller bilar-motiv på partyhattarna. Det kändes inte så aktuellt nåt av det. Sen fanns det ett fint snobben-kit, men det innehöll både hattar, papperstallrikar, muggar och en massa annat.. Jag ville ju bara ha mina rackarns hattar! Tur att ica maxi finns, där fyndade jag mycket bra kalasprylar :)

Idag till middag åt vi plättar (läs: tunnpannkakor) med sylt och glass. Gott, men inte särskilt nyttigt.. ;) Så här kan man se ut när man nästan ätit färdigt:



Det är konstigt att hela flickan är kladdig men skeden är nästan ren.. ;D Hon tyckte i alla fall att det var jätteroligt att få äta själv och gott var det! Hon fick ingen glass i maten, men lite till efterrätt fick hon allt smaka. Jag var ju tvungen att riva lite morötter för att det skulle blir liiite nyttigare.. ;)

Jag har nyss suttit och skickat in firarbild till tidningarna så håll utkik nu före och efter helgen för hon kan dyka upp närsomhelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0