Slöardagen

Det är redan söndag eftermiddag och vi har inte alls gjort mycket idag.. det har varit en slödag av sällan skådat slag :) Men det är ganska skönt. Det vi i alla fall har gjort är att ställa tillbaka klockorna, men det är kanske det enda. Nova vaknade vid fem men kunde ligga och mys-vila i vår säng till klockan sex då vi steg upp. Bara hon kan hålla sig vaken till sju ikväll så blir det nog inga problem med tidsomställningen.

Igår var det tio timmars jobb och det var faktiskt riktigt roligt! Ganska hektiskt i perioder, men det gjorde mig ingenting, det var så kul att göra nåt annat än att sitta hemma. På nåt sätt uppskattar man hemmalivet mer om man kommer bort från det ibland ;)

Och jobb blir det igen för mig imorgon kväll så jag hoppas att det går lika bra då. Men nu ska jag nog gå och äta lite mat, det är "ta-vad-du-hittar-dag" så gissningsvis blir det nån slags rester. Nova får väl en spännnade burk.. Klockan är bara tjugo över fyra men jag är vrålhungrig! Jag skyller på vintertiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0