Sängdags

Nu börjar det vara dags för mig att gå isäng om jag ska orka upp imorgon bitti.. Ska ju vara på jobbet redan klockan sju. Ikväll testade jag baka en bananpaj som blev jättegod tillsammans med vaniljglass. Smakade nästan som friterade bananer på kinarestaurang :)

Jag tänkte visa er hur fin Nova var för drygt en vecka sen då det vankades fotografering på Ekan:

  

 



Lika söt som alltid, eller hur? För jag är ju inte partisk eller så.. ;) Imorgon blir det nog inte så mycket skrivande här om jag får gissa, men ni överlever nog ändå ska ni se. Jag har ju gett er några bilder nu som ni kan kika på om ni får alltför tråkigt :)

Godnatt och sov så gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0