Payday

Löningsdagen kommer aldrig olämpilgt! Det är alltid trevligt att få pengar.. :) Idag ska ju jag och Nova till barnens hus men jag lovar, jag ska inte bränna alla slantar. Men jo Isabel - det blir absolut partyhattar! Det ska ju vara ett riktigt kalas ;)

Jag har inte sagt det och inte heller gjort några snygga inbjudningskort, men alla som har lust är givetvis hjärtligt välkomna på kalas i helgen, lördag eller söndag spelar ingen roll. Vi firar hela helgen! :) Skulle vara kul om det kom nån liten och hälsade på Nova också, men vi får se. Hursomhelst ska vi ha skoj!



Nova har upptäckt denna fina leksak nu, fastän den har legat i hennes låda hur länge som helst. Hon tar i ordentligt och lyfter den högt! Det tycker hon är kul! :) Den här bollen med figurer i som låter när man skakar eller rullar den har hängt med ända sen jag var liten, kanske var det syrran som fick den nån gång? Jag vet inte, men gammal är den i alla fall. På tal om syrran så tycker jag faktiskt att Nova har en viss likhet med sin moster på sista bilden, håller ni inte med? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0