Paket!

Oj så roligt det är att få överraskningar i brevlådan! Idag damp det ner ett litet paket, som i och för sig var till Nova, men som jag öppnade fortast kvickt och kan ni tänka er vad det var? Jo, en jättefin röd klännig i sammet! Den blir perfekt för henne att ha till jul! De gulliga avsändarna - Lina och Rosmari - ska få en stoor bamsekram nästa gång vi ses. Tusen, tusen tack! Jag lovar, jag ska lägga ut en bild på Nova i den fina klänningen här när jag får tillfälle :)

Nu ska jag ställa mig och baka litegrann hade jag tänkt.. Imorgon kommer mamma som stannar till på söndag. Det ska bli kul! Så nu gäller det att baka färdigt idag ;)

Hoppas att ni får en skön fredag med riktigt halloweenmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0