Nybadade

Nu har vi kommit hem från badet och det var riktigt roligt! Vi var i valet och kvalet om vi skulle orka fara i regnrusket, men vi hade ju bilen så det blev till slut att vi åkte iväg och det ångrar jag inte. Det är kul att bada! Även om det var lite kallt i bassängen.. De höjde tempen efter en stund men i början var det hurvigt :)

Nova somnade som en stock i bilen och jag trodde att hon skulle vakna till när vi kom hem, men inte då.. hon var TRÖTT! Så nu sover hon gott i sin säng.. Får se sen om vi orkar ta oss in till stan eller om vi blir hemma, men vi skulle verkligen behöva shoppa oss ett nytt duschdraperi.
 


Kanske ett sånt här? Det var väl gulligt? Men jag tror tyvärr inte att det passar in så bra med våra färger i badrummet.. Annars hade jag inte tvekat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0