Ny vecka..

Måndag måndag måndag.. Vad gör man på en måndag? Kanske städar man lite och kanske tar man en liten promenad, men annars kommer i alla fall denna måndag bli väldigt lugn. Jag ska ju förstås iväg till jobbet vid fyra-tiden, men det är ju ett par timmar kvar.. Nova har just somnat efter en lagom lång förmiddag så jag ska väl snart ta tag i nånting. Förresten så har jag uppdaterat sysslolistan till ett syssloschema, det kan jag berätta mer om lite senare.. ;)

Jag ser fram emot morgondagen då vi har bilen hemma för då ska jag och Nova åka till barnens hus och strosa runt lite.. Är på jakt efter lite kalasprylar och kanske nån grej att slå in i present till födelsedagsbarnet. Det blir kul, jag gillar att gå i affärer! :)

Vi hade ju en sån tur och fick tag i en fin overall av Cecilia också! Eller vi har ju inte fått den än, men i veckan hoppas jag att Nova får prova och se hur den passar. Det är alltid kul med nya kläder! Begagnade spelar ingen roll, de är ju nya för oss.

Nu ska jag slita mig från datorn en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0