Nu är det fredag

Det blev en tidig kväll igår, jag var isäng redan strax efter nio. Jag somnade väl inte på en gång men det var skönt att ligga i sängen i alla fall.

Och ja, som jag skrev igår så kom min mobil på villovägar en stund men hittade lyckligtvis hem igen ganska snabbt. Dock hann jag ändå spärra kortet innan den återfanns så det går inte att ringa mig och jag kan heller inte ringa er från mobilen.. Jag känner mig handikappad! Ett nytt kort är beställt men det lär ju ta ett par dagar.. Så onödigt!

Idag ska vi hålla oss hemma hela dagen, Nova var ganska grinig igår så hon behöver nog en lugn dag att vila upp sig på. Men det finns inte så mycket att göra här hemma egentligen, alla leksaker har hon ju lekt med hundra gånger minst och inte kan man se på film eller rita heller.. Fingerfärg skulle ha varit roligt, men vi har inget fil så det går inte.. Nån som har nåt bra roa-småbarn-tips? :)

Nu ska vi först och främst äta lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0