Ni kan vara lugna...

...vattnet är tillbaka igen! Vi fick klara oss ända fram till halv åtta ikväll, men vi överlevde i alla fall :) Om det inte vore för toaletten så var det ganska roligt att "leva primitivt" en stund och hälla vatten ur dunk varje gång man behövde vatten (vilket är oftare än man kan tro..). Det blir inte bara en vanlig dag.



Vi hann ta en liten höstpromenad idag och det var ganska kyligt, men härligt ute. Annars har vi inte gjort mycket annat än att roa oss i hemmets lugna vrå och det har varit helt okej. Imorgon blir det nog en sväng till stan (jag har ju fortfarande inte hittat vare sig dusachdraperi eller jacka) och sen går jag ut och jobbar natt till söndag. Känns lite drygt nu när jag tänker på det men det kommer nog att gå fort, det brukar det oftast göra.

Nu ska jag slänga i mig några chokladrutor och dega framför tv:n en liten stund och sen är det sängen som väntar. Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0