Nattning

Jag har verkligen haft lördag idag.. Göran har ju varit hemma från jobbet eftersom de var i Umeå igår och hade kul.. han kom hem vid två inatt! Men imorgon ska det tydligen vara torsdag om jag inte har helt fel och städningen som jag hade planerat skulle ske under hela veckan kommer nog sätta igång så smått..

Får se om jag orkar åka in till stan imorgon också, vi behöver verkligen ett nytt duschdraperi! Och lite annat smått och gott.. Kommer det inga besökare på lördag så tar vi det kanske då istället, vi har ju en del att stå i här hemma.

Nu ska Nova nattas och sen ska jag parkera mig i soffan och se på Bonde söker fru. Sen kanske jag börjar städa litegrann.. om jag orkar.

Hoppas att ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0