Nästan hurtig!

Idag valde jag promenaden före bilen. Inte så dåligt för en potentiell soffpotatis va? ;) Göran skulle iväg till jobbet vid tolv (öppen hus på skolan idag) och jag visste att vi behövde handla lite saker, bl.a. till middan. Jag var först inställd på att skynda till konsum innan han for till jobbet med bilen, men till slut bestämde jag mig för att promenera istället och slippa stressa. Det var väl klokt?

Så nu är vi precis hemkomna från promenaden och den var riktigt härlig, solen sken och fåglarna kvittrade (inte). Synd bara att Nova verkligen inte gillar att ha vantar på sig för nu är det för kallt att vara utan.

Nu ska vi hurtbullar äta mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0