Måndagkväll

Det har varit en finfin dag idag, tyvärr inte så många barn på öppna förskolan dock, men det var kul ändå. Jag fick inbjudan till ett klädparty (eller vad man ska kalla det) på torsdagkväll där de ska visa barnkläder av märket BLINGO. Det blir nog roligt! Om någon är peppad på att hänga med så är det bara att höra av sig till mig :)

Sen fick jag ett paketavi i brevlådan idag och det visade sig att det var cykelanordningen till multivagnen som vi vann! Jag ringde ju som en tok och skrev mail för att försöka få tag på nån på semper om det där och det verkar ha fungerat.. Vi har inte bestämt oss än om vi ska behålla den eller inte, ett par dagar till ska vi fundera.

Och imorgon ska vi på husvisning! Ett hus här i Ursviken som verkar riktigt fint.. Än vet vi ju inte om vi får lån men vi ska kika i alla fall och blir vi kära i det så får vi väl försöka träffa nån på banken på onsdag kanske. Lite pirrigt är det faktiskt.. alltid spännande att se på hus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0