Ingen vanlig syn..

Detta är verkligen ingen vanlig syn här hemma: alla Novas fyra nappar samlade på ett och samma ställe! Vi har nämligen hittat åt min favoritnapp (den vita), den låg i bilen..Jag gissar att dessa nappar inom bara någon timme kommer att vara spridda för vinden så jag passade på att föreviga ögonblicket.. ;)




För övrigt kan jag ju berätta vad vi haft för oss i eftermiddag, närmare bestämt inte så mycket. Vi var och handlade litegrann och så har vi ätit middag (Nova fick ta ett bad efteråt..). Nu väntar snart sängen för Nova och själv ska jag se på Bonde söker fru. Jag fattar inte varför jag fastnat för den serien, men jag kan verkligen inte få nog.. Även om det är riktigt jobbigt ibland att titta på de tafatta försöken till romans ;)

Nu önskar jag er alla en trevlig onsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0