Inga fynd

Nä.. tänk att det ska vara så svårt att hitta kläder man gillar!? Sen är det alltid lite extra svårt när man har en barnvagn att dra runt också.. Jag får kanske ta mig en stan-runda i helgen utan barn och vagn, för det börjar faktiskt kännas lite för kallt i en tunn skaljacka (och absolut för varmt i dunjacka).

Sen har jag kommit fram till att jag absolut inte passar i mössa. Det är synd för jag älskar att titta på mössor i affärer och det finns såå många snygga, men när de hamnar på mig så ser de helt plötsligt inte lika snygga ut längre.. Men jag har väl kanske bara inte hittat MIN mössa än.. :)

Imorgon är det tisdag = babyrytmik. Det blir kul, Nova lär sig alltid nånting nytt när vi är där! Och nu är det ju hela två veckor sen förra gången så det ska bli extra skoj. Hoppas bara det blir bra väder så vi slipper gå så långt i regn eller storm. Men dit ska vi i vilket fall som helst!

Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning på min blogg.

Grattis =)=)

Kram//M

2009-10-06 @ 11:33:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0