Ibland får man hurt-il

Igår kväll fick jag ett riktigt hurt-il och städade på som en galning. Det känns skönt idag för nu kan jag bara slappa! :) Jag röjde i köket, städade toan, plockade undan i vardagsrummet och dammtorkade till och med tv:n och glasskåpet. Dessutom tvättade jag ju till nån gång igår kväll och passade då på att rengöra Novas matstol, tvättade tyget och skrubbade resten i badkaret. Det behövdes kan jag lugnt säga!

Sen kan jag ju tala om att detta il infann sig efter nio på kvällen.. Ändå var jag isäng runt elva, så effektiv var jag allt! :)

Idag ska vi äntligen till öppna förskolan här nere på pingstkyrkan! Vi har ju missat typ tre veckor nu så det är verkligen på tiden att vi masar oss dit. De öppnar klockan ett så vi får väl se om Nova vaknat till dess, annars får vi bli lite sena. Hon har i alla fall sovit bra nu de senaste två nätterna så hon borde inte behöva en så lång vilostund.

Nu ska jag nog rota i kylskåpet efter nånting att äta - det är lunchtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0