Helgen stundar

Nu är det fredag igen! Det var ju nyss fredag tycker jag.. Veckorna sprnger som vanligt förbi och nu är det snart bara en vecka kvar till ettårskalaset. Det blir inte så många som kommer just på hennes dag så det blir nog ett ganska lugnt kalas och det kan ju vara skönt. Vi sprider ut firandet litegrann istället :)

Denna fredag blir nog ganska lik gårdagen, nämligen lek här hemma, promenad och kvällsmys. Lite god mat tror jag nog att jag ska kunna röra ihop också, kött och klyftpotatis blir det. I helgen måste vi byta till vinterdäck på bilen och jag ska försöka börja städa lite smått. Annars har vi inga planer alls tror jag.

Nu ska jag skynda mig ut med Frank så han får uträtta sina behov lite snabbt, sen är det dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0