Fingermålning

Det har varit riktigt regnruskväder hela dagen så vi har inte varit ute nånting alls. Istället har vi roat oss inomhus med lite fingermålning och det gick riktigt bra!



Vi hade lite dåliga karamellfärger men det blev ändå fint med lite pastelliga toner tycker jag.. :) Visst ser ni att hon är en riktig konstnär? Efteråt blev det bad förstås men Nova älskar ju att bada så det var bara kul.

Annars har det inte hänt mycket idag, jag har varit ganska slö och bara tagit det lugnt. Jag skulle verkligen behöva nån som sparkade igång mig till träning! Jag känner att soffpotatissyndromet inte är långt borta.. Varje dag tänker jag att jag ska börja göra nånting (vad som helst!), men jag vet inte.. motivationen finns liksom inte där.

Vi får se, nästa vecka kanske jag är mer peppad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0