En bra dag

Det har varit en riktigt bra dag hittills måste jag säga. En lugn och skön morgon (eftersom jag hade gjort iordning väskan redan igår kväll), en härlig promenad i solen till kyrkan och ett par riktigt skojiga timmar med babyrytmik och lek. Sen fick vi en lika härlig promenad hem och väl hemma möttes vi av många trevliga saker: ett tack-kort från jobbet i somras, mina zebraskosnören i ett kuvert, ett besked om lite pengar in på kontot och så slår jag igång datorn och tror ni inte att jag har vunnit fler skosnören! :D Sen ringde jag semper och fick veta att vagnen ska skickas den här veckan så snart är den här!

Det kallar jag en bra dag!

Fast skosnörena vann jag ju främst åt Isabel, hon ville ju ha regnbågsfärgade så nu får hon det.. Ibland ska man ha tur.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0