Elva månader

Efter en smärre kaosartad morgon med en bebis som vaknat på fel sida och en borttappad mössa har nu lugnet lagt sig i vår lägenhet. Nova tog en förmiddgaslur idag för ovanligheternas skull så jag ska snart passa på att göra bort lite hushållsarbete innan hon vaknar och vill ha lunch.

Och idag är det oktober.. det märktes på temperaturen imorse! Minusgrader.. burr.. Men ändå härligt på nåt vis. Lillstumpan är alltså 11 månader gammal nu, bara en månad kvar till ettårsdagen. Om jag inte tar helt fel så kommer den månaden att springa förbi lika fort som de övriga elva gjort, man hinner bara blinka så är det dags att baka födelsedagstårta ;)

Ikväll ska jag iväg och jobba igen och det känns ganska bra. Jag har också fått en natt här framöver så det blir lite jobb här och där och det är alltid bra för plånboken :)

Nä nu börjar de banka här utanför igen.. hoppas att de inte väcker Nova för då blir ingen av oss glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0