Den vilda nappjakten

Det gick bra att jobba igår, även om jag blev trött som vanligt. Det är mycket jobbigare att bara jobba ibland, man blir liksom tröttare på nåt sätt.. Konstigt det där.

Imorse vaknade busungen redan före 6 - tidigt! Vanligtvis brukar hon kunna somna om en stund till om hon får tutten i munnen, men den var helt försvunnen! Det är konstigt att det ska vara så svårt ibland att hitta en tutte i en säng..? Till slut gav vi upp och hämtade en annan napp, men det var förstås mycket svårare för henne att somna om när vi hade rivit runt i hennes säng som galningar i jakten efter tutten. Så det blev en ganska tidig morgon för oss, med våra mått mätt i alla fall :)

Det här med nappar kan få mig att bli riktigt tokig, milt sagt.. Jag vet att de är någonstans i lägenheten men jag  letar överallt och de finns inte! Antagligen är det någon som har stoppat in dem i nån liten gömma nånstans.. Jag kan väl inte påstå att Nova har nån favoritnapp direkt, men det har jag! Alltså till Nova.. den har dock varit försvunnen ett tag nu så det är väl bara att köpa en ny.. igen. 

Det är inte alltid lätt att vara mamma.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0