Bullfest!

Ja som ni kanske kan lista ut genom rubriken så har vi bakat bullar idag :) Det blev kanelbullar, chokladbullar, vaniljbullar och nötkrämsbullar och allihop blev väldigt goda (och vi blev väldigt mätta..). Så nu hoppas jag att bullen har känt sig ordentligt firad på sin högtidsdag! ;)

För att kunna baka bullarna for vi iväg till maxi i regnovädret, men annars har vi bara hållit oss hemma under tak. Regnet har verkligen inte gett upp under långa stunder idag! Trist.. Om det inte regnar imorgon så ska jag och Nova åka in till stan en sväng och leta efter en jacka till mig. Annars blir det väl öppna föskolan som vanligt. Vi får helt enkelt se vad morgondagen för med sig :)

Nu ska jag slänga mig i säng fortast kvickt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0