Begåvad dam

Vilken lat lördag det har varit idag! Riktigt skönt. Vi har faktiskt inte gjort nånting alls, inte ens diskat efter middagen :) Imorgon blir det andra bullar, bokstavligt talat! Det är ju tydligen kanelbullens dag så om inga andra planer dyker upp så blir det nog att baka. Det var länge sen. Gott!

Sen måste jag ju få skryta lite om Nova också när jag ändå sitter här och skriver.. Jag låter dessa bilder tala för sig själv först:


  


Visst ser ni så duktig hon är? Hon har alltså lyckats rycka loss en pinne ur leksaken, det tyckte jag var rätt duktigt, men sen sitter hon alltså väldigt koncentrerat och försöker sätta tillbaka den i hålet - och hon lyckas! Hon till och med byter grepp på pinnen så att den ska hamna rätt. Det kallar jag finmotorikträning! :) Hon var road av detta hela kvällen, ryckte loss och satte tillbaka, samma sak hela tiden. Jag var bara tvungen att dokumentera :)

Vi har just sett på film och nu börjar det vara dags att krypa ner under täcket.. Imorgon är en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0