Vovvebus

Idag på morgonen fick jag sms av Susanne som frågade om vi skulle träffas med vovvarna för en lekdejt. Det ville jag absolut så det var bara att klä på sig och bege sig ut i snön. Frank hade jätteroligt och så här såg det ut när de lekte som bäst:







Nu sover både Frank och Nova och jag ska nog vila en stund också.. Man blir trött av att vara utomhus så länge! Och så var det faktiskt riktigt kallt och då känner man sig nästan bedövad när man kommer in i värmen.

För övrigt så kan jag ju berätta att vi skaffade ett wii fit igår och det var hur kul som helst! Jag var tvungen att ta en dusch efter en stunds spelande så nog tror jag att det ger lite träning. En halvtimme om dagen så har man sitt på det torra inför beach 2010.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0